Återkopplad till jorden

Denna gång har jag i alla fall en giltig ursäkt till varför jag inte har plitat ner några rader på evigheters evighet. Vi har varit utan tv, internet och telefon i två veckors tid. Men idag har det installerats bredband på obygden och jag är åter ansluten till resten av världen!

Jag är sagolikt trött nu efter tre dagars hårt slit med omdömes-skrivande, så detta blir inget långt inlägg. Jag ville mest bara påpeka att jag lever, mår bra och trivs på jobbet!
Trots två riktigt hektska veckor trivs jag som fisken i vattnet, och imorgon är det dags för NP (nationella prov) i engelska för år nio!

Återkommer imorgon för en mer ingående uppdatering!

Sleep tight world...

Kommentarer
Postat av: annelie

hallå! imorgon var igår! vart är uppdateringen?

love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback