Det är dags nu.

Nu är det hög tid att någon kommer och köper lägneheten.
Det är faktiskt inte roligt längre nu.

I onsdags var jag på jobbintervju. Min första "riktiga" intervju för ett jobb jag under 4,5 års tid faktiskt har utbildat mig för, så det är hög tid att någon anställer mig nu!
Det gick bra! Tror vi i alla fall. Har inte hört något ännu, men det kändes väldigt possitivt och jag fick bra vibbar från rektorn och övriga lärare. Jobbet gäller en tjänst på högstadiet i eng. och sv. Egentligen inte min kopp té helt och hållet, men det kan nog fungera ändå... Så nu går jag på helspänn och får hjärtklappning så fort telefonen ringer. Ett ypperligt tillfälle för de som vill att jävlas med mig alltså!

Idag är det lördag och jag tror att jag ska påbörja småändringarna i mitt ex.arb. Känns drygt eftersom jag helt har lämnat den bakom mig nu, men det måste göras för ett högre betyg!
För övrigt blir det en lugn "maratonmyshelg" som Johan så fint uttryckte det igår. Den senaste tiden har varit lite trist här hemma eftersom all energi gått till att grubbla på lägenheten. Så i den trista tillvaron måste vi nu verkligen pyssla om varandra extra mycket och vad är väl då bättre än en helt ledig ouppbokad helg?

Hoppas ni alla har det bra, jag tänker på er massor och ska verkligen försöka bli bättre på att höra av mig.

S, om du läser detta: v.8 blir jag klar med skolan, efter det ska jag se till att boka in en resa til GBG så vi får prata ikapp och kanske t.o.m ta en liten shoppingtur och en fika längs avenyn :)

/Yours truly.

Kommentarer
Postat av: Stina

Anne - vad då "OM du läser detta"? ;) Kikar in här dagligen för att se om du skrivit eller ej ju.. Är för nyfiken för att låta bli.. :)

Som du isf borde veta - jämna kalenderveckor jobbar jag ytterst lite så boka gärna in en sådan vecka (mitt i veckan eller till helgen, i don´t mind at all..). :)

Håller fortfarande tummarna på att lägenheten blir såld och att det nu ska gå bra för dig med jobbet.. Häftigt.. Anne är lärarinna!! ;)

2009-01-17 @ 14:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback