När Johan är borta slappar Anne i soffan :)

Jahapp, då var man solo i the manison för en kväll...
Johan har dragit till grabbsen i sthlm, och gravid som jag är väntar en slappkväll i soffan med extra mkt toblerone och SATC. Inte helt fel :)
MEN, för att förtjäna denna toblerone-fest, var jag ju tvungen att stilla samvetet och "motionera" en runda innan jag intar soff-mode... Jag kan meddela att det nog var mitt livs kallaste promenad någonsin.
Aldrig tidigare har väl en powerwalk (dock med betydligt mindre power än i vanliga fall) lämnat frostspår på både ögonfransar och bryn! Jag såg ut som en blandning av Frosty och Rudolph när jag tittade mig i spegeln! När ansiktet fryser till is kan man verkligen tala om en uppfrISknande promenad! Jag var tvungen att ta en låååång dusch och skrubba extra mkt för att få tillbaka känseln i min frusna rumpa.
För övrigt kan meddelas att jag igår tog ett revolutionerande steg i min högteknologiska utveckling, och inhandlade en sprillans ny iPhone!
Jag vet. Det är EXTREM lyxfällanvarning på detta, men jag tyckte att jag faktiskt kunde unna mig denna lilla julklapp eftersom jag varit såå duktig och betalat av mina andra avbetalningar. Dessutom har jag sedan länge bestämt mig för att bryta mig fri från min tidigare operatör, och fick nu ett väldigt bra erbjudande från den nya, vilket gjorde att det blev betydligt billigare än jag hade trott.
Tyvärr har jag dock inte så mkt nöje av denna fantastiska pryl, då jag inte fick med mig ngt SIM-kort. Det kommer visst på posten... Det känns dock lite bittert och jag måste erkänna att jag känner mig mer som en tönt som sitter och håller i en död telefon, än en cool mamma som cruisar runt bland mail och häftiga Apps (som jag fick lära mig att det heter!). Men "allt har sin tid". Tillsvidare läser jag diverse olika manualer och instruktioner så att jag har en chans att faktiskt använda mig av detta teknologiska under när den väl kommer igång.

Nu kurrar det lite mer än vanligt i magen och jag tror att Alfred börjar bli hungrig...

/Yours truly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback