Helst av allt

Energilös, kraftlös och rastlös.
Det går ju inte ihop egentligen men precis så känner jag mig nu.

I nuläget är det så galet mycket som skall tas tag i och fixas att jag inte hinner stanna upp och reflektera över stunden.
Och lika bra är väl det för om jag hade möjlighet att stanna upp och känna efter så skulle jag nog gå sönder.
Pappa är sjuk.
Uppsatsen skall in på måndag egentligen, men jag har beskrivit situationen och fått dispens till torsdag innan vi åker till egypten,
Det är fortfarande oklart om vi kan köpa huset eller inte eftersom ingen har köpt lägenheten ännu.

Hur jag mår?
Om magsår är den svidande och otäcka känslan precis där bröstkorgen går ihop som gör att jag måste gå dubbelvikt om dagarna är det nog det jag har.

Semester är precis vad som behövs. Komma bort från vardagen och bara ta hand om varandra.
Detta har varit ett jävligt år,men samtidigt mår jag bättre än någonsin.

Vi ska julpynta ikväll. Pynta, äta pepparkakor och lyssna på julmusik.
Men helst av allt vill jag bara krama min pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej så mycket

2008-11-29 @ 13:22:28
Postat av: Nina

åh vännen min... det är tur att du har brorsan min hos dig, då vet jag att du får kramar och pussar. För det är vad jag vill ge dig. Hoppas ni får det alldeles underbart i Egypten så att du verkligen får vila ut dig lite. Ta inte i för hårt gumman, så mycket är inte ett VG värt!

Postat av: syster

fin du är

2008-12-14 @ 17:23:50
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback