Träningsvärk, godissug och badrumsfond

Träningsvärk och godissug, snacka om två motpoler!
Dock är det dessa två variabler som till stor del kantar min vardag. Att träna för att bli snygg och må bra och kunna knöla i sig godis, vilket sedan resulterar att jag måste träna ännu mer, eeehh...

Hahaha! Jag skyller den dåliga ekvationen på mitt  ännu sämre mattesinne :D

Är sjukt sugen på massor med godis, samtidigt värker mina lår för att påminna mig om att den långa löprundan igår i sådana fall vore heeelt bortkastad...
Jaja, jag ska inte.
Men det vore himmmmelskt gott med en geisha....

Dagen har tillbringats i Uppsala för att träffa min handledare och överlämna uppsats och present som tack för den gångna terminen. Det var trevligt och presenten var uppskattad!
Och ja, självklart är kursen avslutad.
Nog för att jag kan vara trevlig mot lärare och i största möjliga mån försöka framstå som en ängel, men jag smörar inte ;)

Imorgon väntar en dag hemma i Västerås, ska fixa o trixa lite i lägenheten, vill få ordning i badrummet...
Skulle vilja hitta ett superfint duschdraperi som hänger rätt, har fina färger och fint medaljongmönster. Sedan skulle jag vilja hitta en fin tvålpump som matchar det fina duschdraperiet och möjligtvis även det fina svarta glaset jag också vill hitta... Slutligen skulle jag vilja att kattlådan var mindre rosa och helst blev osynlig, och som kronan på verket vill jag sätta upp lite värmeljus på väggen.
Japp.
Någon som vill starta en Bidra-till-Annes-fina-badrums-fond?

Dessa planer till trots måste jag även ikläda mig glorian och läsa lite om kön och genus i gymnasieskolan... Well o well, det är bra för mitt samvete iaf.

En blomma också! Jag ska köpa en blomma till köket!
Stackars Johan, jag kommer hit och gullar sönder hans lägenhet med mina kvinnliga inslag i form av ljus, medaljonger och blommor!
Men men, jag är i alla fall härlig att leva med ;)

/Yours Truly.


Kommentarer
Postat av: Nina

det kan han nog leva med, bara allt går i svart/vitt :) svartvita blommor? Hmm... svarta rosor, vita "såna där höga som hålls fast med en hårklämma, vad heter de-hjärnsläpp"

Postat av: Jenny

Tror han behöver lite gull :) Skönt att höra att ni har det bra ihop... Kram från oss!

2008-02-13 @ 21:42:57
URL: http://magicbean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback