da´n, före da´n, före da´n. före da´n...

...Nu är det nära!
Julafton närmar sig med stormsteg, och ikväll medan Johan smaskar i sig fint julbord ska jag minsann slå in julklapparna ;)

Ex.arbetet blev som utlovat färdigt igår. ÄNTLIGEN. Det enda som saknas nu är egentligen ett litet abstrakt på 150 ord sedan är det finito! Helt otroligt skönt, men även lite sentimentalt. Det sista arbetet jag gör under min studiekarriär... och jag tror faktiskt det är helt OK, kan nog få till ett VG.
För övrigt har jag insett att jag måste börja träna igen. Har varit lite stiltje på den fronten de senaste två veckorna, men nu jäklar ska jag bli fit igen! Det är så otrevligt att gå runt och känna sig dallrig ofast, även om inget syns så kan jag lova att det känns! MEN, nu är det hårdträning som gäller tillsammans med lite mer frukt och grönt och lite mindre socker... :)
Idag väntar läsning om hållbar utveckling och folkhälsa inför litt.sem imorgon. Blandade känslor inför det faktiskt... det är förvisso ganska intressant men det vore inte helt fel att bara vara hemma och förbereda inför julen...

Ha en bra torsdag folket!

Kommentarer
Postat av: Lena P

Hej Anne. Skriver här då jag inte har nån mailadress till dig. Hur har du det?? Det var länge sedan vi sågs.. Tänker på dig imellanåt. Ha det bra å sköt om dig. Kramar Lena P

2009-01-01 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback