VSK vs. SIF

Fussball!
- Min nya fritidssyssla. Den kom lixom lite på köpet när jag flyttade in här...

Det är inte alltid heelt frivilligt jag tttar på 22 pojkar i shorts som jagar boll med fötterna, men idag ska det minsann bli skoj! Nog för att det alltid är kul att se älsklingen springa runt på gräset, men idag ska de dessutom kicka rumpan av Sandviken :)
Skojigt att återse några gamla bekanta, jag hoppas på stor uppslutning av alla SIF:are ;)

Nu blir det en snabbdusch innan jag tar bilen och rullar upp till Råby. BOrde egentligen producera några rader på PM:et oxå men jag vet inte var min motviation tog vägen... Antar att den ligger i kuvertet tillsammans med min fulländade tenta.
- Nämnde jag att jag fick alla rätt? ;)

Ha en härlig helg allihopa, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Nina

wow, grattis! Bra jobbat!

2008-03-29 @ 13:42:59
Postat av: Stina

Grattis! Vad kul! Vilken härlig känsla det är när man verkligen inte KAN få bättre resultat.. :)
Åh! Kul! Vilka i SIF kände du igen? Svanbergs-sonen antar jag ju.. :) Sen Kanske Rickard Wiklöf? Någon mer i laget från byn?
Kram!

2008-03-29 @ 15:20:20
Postat av: Annelie

vänta vänta vänta. Sen när kollar man INTE FRIVILLIGT på , (sa du 22 st?) killar som springer omkring i shorts o använder musklerna? snälla anne, nu har det verklien slagit slint :P

2008-03-29 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback