Sportlördag

Bandyfinal (HEJA SAIK!)
Fotbollsmatch 1
Fotbollsamtch 2

Jisses, jag kommer vara slutkörd ikväll efter allt sportande... Det är jobbigt att vara elitidtrottare ; )

Inte mycket händer annars.
Plugget flyter på utan större bekymmer, hoppas få tillbaka tentan snart.
Med släkt o vänner som genomför stora saker i sina liv, vissa flyttar till Göteborg medan andra drar till Malta, måste jag erkänna att jag känner mig lite tråkig och undrar vad jag egentligen gör med mitt liv?
Det känns som att jag mest bara flyter med utan att egentligen prestera elller genomföra ngt...
Missförstå mig rätt nu, jag är absolut vad man ska kalla "lycklig", jag menar bara att de flesta i min närhet faktistk gör ngt med sin tillvaro. Är det inte fotboll så är det familj och är det inte heltidsjobb på nation eller skola så är det extrajobb på vårdcenter eller allmänt umgänge.
Men jag då? vad gör jag med mitt liv?

Jag tror det är dags att jag tar mig en funderare.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man ska inte fundera! Man ska göra det so känns rätt för stunden, eventuella konsekvenser löser man på plats! Du ska veta att jag tänker på dej varje dag! En sån här upplevelse skulle jag vilja dela med dej.
Celine Dion den åttonde? GÄRNA FÖR MEJ! Jag tänkte inte på att jag kommer hem före, så absolut?! :D Lobe u

2008-03-15 @ 12:52:46
Postat av: Stina

Gumman... Det kommer ska du se.. Hur tråkigt liv tror du inte jag tyckte jag hade innan jag fick det här tuppjucket? :D
Jobba, äta, sova.. Men så fick jag helt plötsligt min chans nu.. Du vet, när väl vardagen kryper på här för min del kanske du får världens chans i samma veva.. Bara att hänga med i svängarna då vet du.. Men visst skulle det uppskattas om en viss Anne och Johan gjorde slag i saken och gjorde en Stina.. ;) Keep up the good work!
Kram på dig!

2008-03-15 @ 13:59:47
Postat av: Stina

Hejsan!
Jasså, du har också fått känna på bakslaget. Usch, vi får lida ihop på varsin plats alltså..
Mysigt ändå att få träffa alla - vad bjöds det på för gott då? Hade du bakat någe? Äppelpaj kanske? Mmmm... Den från midsommar var verkligen jättegod.. Haha - midsommar ja.. Vilken dag! Eller... vilket dygn kanske man ska säga.. :P
Senare i vår får du försöka ta dig ner hit tycker jag - vi kan gå och shoppa.. Äta något gott.. Bara må gott här. :) Kanske efter att Liseberg öppnat så vi kan åka dit på kvällen!
STOR KRAM!

2008-03-17 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback