Skryttapet

Dags att avge livstecken, det var ju ett tag sedan :)
Inget världsomspännande har dock hänt...

Vi har tapetserat den finaste fondväggen något öga skådat. Urläcker svart tapet med gråa fiiiiina, inte alls gulliga, medaljonger. Blev galet snyggt och vi är sådär lagom kaxiga att vi grejade det helt på egen hand! På detta har min händige sambo nu monterat fin punktbelysning, som styrs med fjärrkontroll, som lyfter den redan fina tapeten till tronen av alla tapeter.
SÅ SNYGGT!
(Ja, jag skryter men det får man göra emellanåt!)

Tenta på måndag och jag pluggar på som bara den ....eller inte.
Till saken hör att jag läst lite då och då hela veckan och tillbringade gårdagskvällen och förmiddagen idag med att kolla gamla tentor, och jag måste säga att jag känner mig rätt lugn.
Jag ska kika igenom alla anteckningar och glutta lite på kurslitteraturen imorgon men that's it.
På inrådan av vår lärare ska jag sedan tvinga iväg Johan på bio imorgon kväll i stället, så all kunskap får förankra sig och rota sig djup i min kunskapskälla.

Istället för plugg blir det därför besök i Bålsta för att besöka familjen.
(Osäkerhet om jag ska sätta citationstecken kring familjen eller inte.)
De är ju tekniskt sätt inte min familj, men det känns även arrogant av mig att inte räkna dem som familj...
Dagens i-landsproblem :)
Förmodar att det blir en lugn och avslappnad eftermiddag/kväll med melodifestival och ngt gott att äta!
 
/Yours Truly


Kommentarer
Postat av: Nina

du räknas till min familj i alla fall... bara så du vet. Men det är ingen nyhet direkt - det har ni tjejer gjort länge.

2008-03-02 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback