Same Old, Same old

För att använda Stinas begrepp: detta har verkligen varit en "mellandag".
En sån där dag då inte något särskilt har hänt alls, bara same old...
Frukost, Promenad, Plugg, Lunch, TV, Träning, Middag och nu snart väntar lite mys :)
Mys är iofs aldrig trist!

I söndags hade vi besök av Johans familj (har fortfarande inte bestämt mig hur jag ställa mig i den frågan angående vems familj det egentligen är!). Det var väldigt skoj att ha dem här, få bjuda på mat, prata strunt och visa hur vi har det, men (missförstå mig rätt nu), det var rätt skönt när de åkte också...
JISSES vad mycket folk det var här i vår lilla lägenhet!! Trots att jag gillar dem allihopa tokmycket, var det aningen jobbigt att vara 8 1/2 personer här som pratar i ett!
Vi är verkligen inte vana med besök och det märks! Vi var helt utslagna när de hade åkt :)

Ni får komma o hälsa på oss oftare (i omgångar!) så vi vänjer oss!

Crappy update detta, men som sagt, inget mer har hänt...
Nu väntar en stooor kopp kaffe samtidigt som Johan står för underhållningen i form av en egen tolkning av the Cable Guy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback