Gladast Påsk

Jag är helt övertygad om att jag haft den skönaste och gladaste påsken av alla!

Långledigt med min älskling och bara njutit på alla sätt och vis. Mys framför TV:n, goooodis i mängder, en maaassa god mat och lite vin! Inte ens den iskalla fotbollsmatchen kunde rubba de senaste dagarnas känsla av fulländad lycka och välmående.
Jag har det bra, nej: jag har det bäst! Utan att anstränga sig det minsta har jag det så bra man bara kan!

Den härliga ledigheten har idag avtackats med en lunch på stan! Efter en enorm kycklingsallad tog vi en promenad längs ån och matade änderna med en överbliven baguette!
Ja, det må låta jättecorny, det struntar jag i. Det var jättemysigt och det är sånt där man får göra när solen skiner och man är kär och galen! Änderna blev mätta och vi blev glada!

Hann även med ett besök på gymmet. och efter fyra dagars frånvaro insåg jag att det är dags att ta i med hårdhandskarna nu. Den gladaste påsken har inte bara satt spår i Annes hjärta utan även på den nu något mer sladdriga kroppen... Skärpning nu om jag ska nå målet!!!

Delar med mig en bild på det finaste jag har :)

image49

Kommentarer
Postat av: Stina

Glad Påsk på dig fröken!
Låter som en helt underbar påskhelg, den som hade kunnat skryta med det ändå.. Själv har man arbetat flera av dagarna när andra varit lediga.. Men men - jag är ju trots allt ledig lite då och då i veckorna så, varför klaga? :)
Vi hörs!
Kram

2008-03-24 @ 20:47:45
Postat av: Nina

finaste du har, det måste väl vara ankorna det? :P hohoho

2008-03-25 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback