MÅÅÅÅÅL!!!

Aldrig förr har väl tårarna runnit efter ett fotbollsmål, men igår var det omöjligt att låta bli!
Hjärtat nickade in en frispark och mer eller mindre säkrade vinsten mot Gröndal. Så otroligt skönt, så mycket som lättade, han var så väl värd det och jag är så sjukt stolt idag!
Det var verken pricken på moset på denna annars mycket trevliga helg. Fredagkvällen tillbringades på Stureplans mest fashionabla klubbar, där champagnen flödade på VIP-hyllan när vi spontanfestade med sthlms gräddhylla! Lördagen slappades det i Bålsta med hela familjen och busades med Lucas. Storebror Patrik är hemma från USA så vi passade på att umgås lite allihopa.

Annars rullar det på som vanligt här hemma. Har just påbörjat det sedvanliga sommarjobbet, denna gång på ICA-lagret där jag kör truck och packar varor! Det är rätt skoj för en ordningsfantast som mig där precision är nyckelordet och man får vända och vrida på saker för att få dem att passa perfekt, dessutom ges visst utrymme för lite rally mellan stallagen ;)

Midsommarafton firades som vanligt hemma i skogen, var helt fantastiskt denna gång, kanske bäst hittills. Så härligt att få dela det med Johan också. Bilder kommer senare i veckan, nu måste jag göra mig redo för jobbet!

Rätt värdelöst inlägg detta, men nu vet ni iaf att jag lever!

/Yours Truly.

Sekunder innan
                                         (www.fotopricken.se)

Kommentarer
Postat av: Stina

Anne... Skärpning... Vi är nyfikna på hur du har det i ditt liv vet du väl..? ;) I både text och bild vill vi ha uppdatering nu! ;D

Hoppas att allt är bra med dig. Får du något ledigt i sommar?

Själv har jag en vecka kvar sen åker jag upp till byn igen. Längtar så otroligt. A är redan där sen snart en vecka tillbaka! plågeri

Spenderar mesta tiden i J-ås denna gång. Det vankas bröllop och jag är medbjuden som bestman:ens respektive. Fancy-smancy! :D

Sköt om dig gumman och stor kram på dig!

2008-07-15 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback