I Feel Pretty

Varför ska man hålla inne känslor för andras skull?
Vad hindrar en från glädjerop när man är som allra lyckligast någonsin?

Jag har gjort det länge nu men nu är det slut.
Jag är lycklig och jag vill att hela världen ska veta det!

Jag har fantastiska vänner,
jag är frisk.
Jag har en underbar familj,
jag har tak över huvudet.
Jag är älskad av världens mest fantastiska Johan,
jag är lycklig.

Så nu vet ni det!
Jag mår bra, fantastiskt faktiskt, och jag lever med en underbar varelse som gör mig oerhört lycklig och varje dag får mig att känna mig som något extra.
Tänker inte längre hålla inne med känslor bara av rädsla att "stöta" andra, det är liksom inte mitt problem känner jag.

Det här är mitt liv och jag lever det precis som jag vill,
och idag är jag lycklig.


image47

Kommentarer
Postat av: Nina

underbart vännen. Självklart inget du ska känna dig dum över! Du lever ditt liv och andra lever sitt! PUSS!

Postat av: Stina

Åh vännen!! Vad glad jag blir för dig! Jag blev alldeles varm och tårögd när jag läste det här inlägget ska du veta! :)
Du är värd detta! Hoppas ingen får dig att tveka på det..
Nu är det klart för min del iaf.. sista veckan i februari sticker jag - vi måste ses innan dess! :)
Stor kram!

2008-02-07 @ 22:35:56
URL: http://tjorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback