Hej, vill du leka?

"Hej, vill du bli kompis med mig?"

Hur tusan får man en umgängeskrets i en ny stad som vuxen??
Det var ju ett mindre problem när man var liten, men tänk hur folk skulle reagera nu om man poppade upp framför ngn prick på stan som ser trevlig ut och frågade om vi ska leka!
Det går ju inte.

Men seriöst, det vore trevligt att åtminstone ha ngn att gå och fika med i den här stan... Jag får väl försöka ragga upp ngn på gymmet kanske, jag vet inte annars hur det ska gå till.

Finns det några trevliga människor i Västerås som läser detta kan ni väl träda fram och sträcka ut en hand till lilla mig?
Jag anser mig själv rätt normal: förutom att vara sådär lagom cynisk, fördomsfull och hänga upp mig på småsaker, tycker jag om att träna, fika och ha skoj i övrigt!
Jag har lite svårt för arrogans och elaka människor, annars är jag rätt öppen för förslag :)

Hahaha!
Värsta kontaktannonsen detta :)

Nu väntar några timmar i soffan med Fanny Ambjörnssons "I en klass för sig", rätt intressant bok  faktiskt.. Vi tjejer kan verkligen vara förjävliga mot varandra alltså, Usch.






Kommentarer
Postat av: Nina

och ett tillägg till er V-åsare som kan tänka sig leka med Anne: Ni är dumma om ni låter bli. Eller, förresten, låt bli, annars kommer hon bli så upptagen att jag inte får träffa henne mer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback