Let's dance Västerås!

Plugglördag.

Tenta coming up, Johan sparkar boll, Anne sitter fortfarande i pyjamasbyxor och pluggar flitigt.
-Än så länge.
Vi får väl se hur duktig jag orkar vara denna soliga lördagsförmiddag med fågelkvitter och vårkänningar i luften!
Borde ju verkligen ta tillfället i akt och plugga nu när jag ändå är ensam, men va fasen: det är ju ändå lördag...
Hela min kropp skriker att jag måste gå ut o röra på mig, hämta lite luft och seriöst springa i affärer i jakt på den där presenten jag bestämt mig för att hitta... Inte alls i eget syfte alltså, neeej inte alls...
Vaddå pengar på måndag? Jag ska inte shoppa ngt. Känner inte alls sug att köpa lite nya lätta, våriga kläder... *hrm*

Byt ämne!

S var här i torsdags :D
Det åts lunch på stan, shoppades (men bara liiiite), åts lite mer, spelades guitar hero (det ultimata förfestsspelet!) och intogs en del alkoholhaltiga drycker (i skapligt rimlig mängd). Sedan bar det av till Blue Moon Bar för tansit!
Favorit i repris, fy tusan var skoj det var, igen :)
Nästa gång; destination GBG och S nya lya!

Jaa, det var väl det.
Nu måste jag fräscha till mig lite och byta de här sunkiga pyjamasbrallorna mot fräcka jeans och ny finfin tröja ;)

/Yours Truly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback