"Bättre än medelsvensson"

Haha, tack min käre kusin för de orden :)

Hmm, vid närmare eftertanke vet jag inte om jag borde ta det som en komplimang egentligen, men jag väljer att göra det ändå!
Jag är bättre än medelsvensson, bättre än mellanmjök och kaviar på tub, bättre än knäckebröd och pölsa,
det ni :D

Helgen har varit lite halvtung, lite vilsenhet kantad med viss ensamhet, resulterade i en mindre krasch igår.
Men som tur är har jag äntligen någon att prata med, någon som vill lyssna och vill förstå, så allt blev bättre bara jag fick lufta mig lite, förklara hur jag känner och vad jag tänker på. Ska bli bättre på det, det kommer med tiden antar jag och du hjälper mig mycket hjärtat.
Har hundvaktat också, det gick skapligt. Bättre än jag hade trott med katterna, sämre med mig själv, men återigen: ge mig lite tid bara så blir det också bra.
Överraskande att se att Sigrid var intresserad av hunden, faktiskt mer på än hunden själv! My little princess, hon tror minsann att hon äger allt, men inte på ett sådant där bortskämt, jobbigt sätt, utan mer coolt och avslappnat "jag bryr mig inte för jag vet att jag äger ändå".

Stannade i U-a i fredags efter skolan och träffade kära C, det var verkligen jätteskönt att få träffa dig igen vännen, och det inte bara för den fria champagnen ;)
Vi får se till att foga samman trion igen och hita på ngt snart flickor, vad sägs?


image48

                                                      ~Sigrid & Sälma~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback