En sån där dag

Idag är en sån där dag...
En sån där dag då allt man måste göra bara känns tungt och otroligt jobbigt och då man hela tiden kan hitta på 1000 andra saker att göra istället.
Målet för dagen var att avklara åtminstone två av texterna på litt.listan och sedan städa, nu lutar det mer och mer åt bara städning. Dessutom tycker jag lite synd om mig... Har feberkänningar och känner mig mer än vanligt trög i bollen och kroppen känns klumpig o obekväm, inga bra förusättningar för läsning av "Skolans kontrollregim" precis.

Något positivt är i alla fall att jag fick high score på slut-PM:et.
Möjligen är det också en anledning till att jag inte har ngn studieambition just nu.

Positivt #2: Jag briljerade på anställningsintrvjun och börjar jobba v 24! Så himla skönt att ha jobb klart och dessutom veta att jag kan vara här med min älskling heeela sommaren.

LÄNGTAR.

/Yours feverly

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt, stort grattis till jobbet! Har skrivit till dig i min blogg, du får gå in och läsa där vid tillfälle :) Kram!

Postat av: Nina

en styrkekram till dig gumman, snart kommer lusten att läsa tillbaka och då sjutton gör du allt i en rasande fart. Men vi ses ju på lördag, jippi! KRAM

2008-04-08 @ 09:39:46
Postat av: Stina

Hej gumman!
Det är bara att slå en signal vet du, jag jobbar, men kan jag inte svara för studen så ringer jag upp så snabbt jag kan.. :)
Tack så mycket - är själv nöjd med den..
Sköt om dig så hörs vi!
KRAM!

2008-04-12 @ 11:37:39
Postat av: Annelie

o du klagar på min taskiga uppdatering i dagboken, här har de stått still LÄNGE nu! :p Miss you

2008-04-16 @ 19:28:29
Postat av: Jenny

Hello! Uppdatering! :)

2008-04-23 @ 08:58:22
URL: http://magicbean.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback