HiTech

Gott folk!
Här kommer några rader från bussen. FRÅN BUSSEN!
Tänk, det är bra läskigt ändå hur utvecklingen går framåt och hur den till och med får med sig sådana konservativa och bakåtsträvande icketeknologiska människor som mig... Creepy.

Men men, min trådlösa uppkoppling är min bästa vän vissa dagar då en del människor känns alldeles för långt borta. Dessa dagar är jag glad över att det finns sådana som tillbringar hela sin tillvaro framför dessa maskiner, ni underlättar livet för sådana som mig. Sådana som  ibland svär sig hesa över dessa helvetesmaskiner men som innerst inne inte skulle klara sig utan dem...
There, I've confessed :)

Helgen har varit fantastisk, igen. Börjar bli en läskig vana detta...
Middag och bio med N & R i fredags, härlig promenad i härligt väder med ännu härligare sällskap i lördags för att sedan avslutas med en missad buss och en känsloladdad film på söndagskvällen.
Tack.

I öronen just nu: En sprillans ny, mycket efterlångtad skiva.
För första gången på vad som känns som en evighet ljuder åter nya toner av världens mest fantastiska sångerska. Och jag ska se henne live.
Tack igen.

Ha en strålande fantastisk dag allihopa,
that I surely will.


Kommentarer
Postat av: Stina

Gud vad kul för dig att få komma iväg och se favoriten.. Det är en av de saker jag förknippar med dig sen skoltiden.. Basket, Celine och Ivantjärn.. :)
Härligt med lyckad helg, det är du värd gumman! Vi måste ses snart vi också.. :)
Kram på dig så länge.

Postat av: Stina

Det är verkligen värt det! Jag håller med, träningsvärk ska det vara! :)
Hmm.. Har funderingar på om man ska ta sig till Ockelbo då på lördagen jag också och kika på matchen.. Kanske kan gå tillsammans?
Vi kan höras till veckan och kolla på det. :)
Kram på dig!

2007-11-23 @ 21:54:31
URL: http://tjorv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback