Tröttsamt att vara smart!

Godafton Sverige.

Är åter hemma hos far och fru ett par dygn då det vankas övningskörning och målning. Måste säga att det är väldans trevligt att vara här. Avkopplande och skönt och man behöver inte fundera på så många världsliga saker.
Känns verkligen i både kropp och knopp att sommarlovet börjar närma sig med stormsteg och jag bara njuter.
Det här sommarlovet har vi förtjänat flickor. Jisses vad vi har slitit, och lyckats bra har vi också!
Ser så mycket fram emot att få jobba fysiskt ett par månader och koppla av hjärnverksamhetens ytterhet... man blir väldigt trött av att vara såhär smart :p

Var i skolan igår och fick min uppsats ventilerad av 15 väldigt positiva och snälla klasskamrater!
Jag var helt i chocktillstånd efter att ha rest hemifrån med nerverna utanpå skinnet för att sedan sitta och få inget annat än beröm i 45 minuter.
Jättekonstigt. Men smickrad blev jag :o)
Skrivtekniskt skicklig, jo jag tackar!

Imorgon väntar besök hos farmor på korttidsboendet. Har lite dåligt samvetet över att jag inte kunnat besöka henne på ett par veckor... Men det har varit så mycket och jag har varit helt utpumpad vid dagens slut.

Hmm..undrar om jag ska ut och springa en runda imorgon kväll när jag kommer hem till Gävle... Känner mig sjukt motiverad att öka träningen igen... - vad säger du hjärtat?

God natt alla och sov gott. 


          image29

Kommentarer
Postat av: Nina

va roligt gumman, grattis!
Själv är jag rädd att jag åkt på en andra (eller typ fyrtioelfte?) förkylning och tänker ställa in kvällens planerade runda...

Postat av: BellaM

Va roligt att det gick så bra! Grattis! Ha det så skönt hos föräldrarna nu! Kram!

2007-05-25 @ 09:28:10
URL: http://bellam.blogg.se
Postat av: Nina

hej gumman! Saknade dig ikväll...! Men nu finns i alla fall din kamera i Uppsala :) Så det är nu upp till Cecilia att komma ihåg den :P KRAM!

2007-05-27 @ 00:41:35
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback