Toktrött

Varit till skolan idag för de första fyra ventileringarna. Rätt intressant men rejält segt emellanåt också, en del är verkligen otroligt petiga i sina bedömningar.

Träffade Nina på lunchen och åt med henne. Kul att träffa dig igen vännen :o)
Avståndet till mina vänner är verkligen något negativt med att bo här hemma. Alla vänner finns ju i Uppsala och trots att det inte är någon enorm sträcka att åka så blir det i alla fall aldrig samma sak, samma spontanitet, när man bor på olika orter... Jag saknar er.

Imorgon är det dags för min uppsats, jag hopas ni är snälla emot mig...
Har upptäckt en massa saker som jag inte är nöjd med nu såhär i efterhand. Förhoppningsvis är det inget någon annan märker dock :o)

Nä, nu blir det inget mer idag. Jag är på tok för trött för att komma med något briljant denna gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback