Slarvmaja

Min skrivkramp håller i sig och nu verkar den ha spridit sig till bloggandet också.
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, skärpning!

Har inte hunnit med så hiskeligt mycket dock.
En MC-tur med pappa o andra gubbs till Sulas MC för att spana in och provsitta några hojar, besök hos farmor på sjukhuset och en väldigt lam vårmarknad i Boulognen...
That's it.

Min uppsats blir inget vidare. Nu är jag nöjd bara jag får den klar i tid... Pratade med min något omotiverande handledare igår som sa att "det är hur lugnt som helst"- tack för den.
Jag måste verkligen ta mig i kragen de här sista dagarna... jag vet ju att jag kan, förstår bara inte varför det ska vara så svårt att få till det denna gång??
Det känns dock lite lättare när jag tänker på att detta är det absolut sista innan sommarlovet :o)

Nu ska jag alldeles strax iväg till Uppsala och städa ur mitt rum  samt lämna tillbaka nycklar, en vecka för sent...
Vad har hänt med mig?
En riktig slarver har jag varit den senaste tiden, nu är set verkligen skärpning som gäller.

Jag har nu i alla fall ÄNTLIGEN packat upp och ställt i ordning alla grejor efter flytten, nu väntar bara helrenovering av lägenheten sedan blir det nog riktigt fint här hemma i norr, på Söder!

Ha en fortsatt bra dag alla.

Kommentarer
Postat av: Nina

VAA har du varit på Sulas utan att säga till? Det ligger ju typ en halvtimme bort! Slarvmaja! :)

Postat av: Anne

Nina: Ji jag var ju det..hade det bara varit jag och far hade jag med all säkerhet hört av mig, men jag tror tycärr inte de andra nio gubbarna var sugen på att svänga förbi :( Det blir säkert fler ggr, säsongen har ju nyss börjat! Hoppas du känner dig bättre idag vännen.
KRAMAR

2007-05-09 @ 09:40:01
Postat av: Anonym

Ji= Jo...

2007-05-09 @ 09:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback