Regnet det bara faller ner

Regn.
Det är mystigt tycker jag. Till en viss gräns.

Idag känner jag att det kommer att bli en riktigt slödag inomhus görandes ingenting- Det ska bli SÅÅ sköönt. Har haft så många stressmoment den senaste tiden som nu äntligen börjar försvinna ett efter ett. Det enda kreativa jag ska göra idag är att laga mat och läsa två av de 15 uppsatserna som väntar, sen blir det en dag framför tv:n med film och skräp-TV tillsammans med mängder av frukt och bär :o)
Tomas är på kurs så jag har dessutom hela lägenheten för eget bruk!

Har nyss skickat iväg mail till två gamla vänner som jag inte haft kontakt med sedan vi slutade högstadiet.
Spännande att se om de svarar, Jag HOPPAS verkligen.

Fredag idag och en lugn helg väntar tror jag... Eventuellt besök hos svåger A kanske.
Nu ska jag slänga mig på min svarta pingla och trampa ner på stan och hämta min mobil som varit på reparation. Sedan väntar en riktig måbra-dag :o)



            image26

Kommentarer
Postat av: Annelie

"frukt o bär" ? Oj oj. Borde jag få dåligt samvete nu som har laddat med chips o godis inför helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback