Jag är bäst!

...på minigolf!
I alla fall av mig och Tomas :o)

Den årliga interna sommarturneringen har börjat och match nr 1 gick av stapeln idag i Boulognerskogen. Seger till Anne med 50-57. Inga slående siffror jag vet men dock seger, och det är vad som räknas!
Det är kul med minigolf, i alla fall så länge det går bra. Jag tror att det finns ett minigolf-fenomen som lyder just så: alla tycker det är roligt, så länge det går bra! Det ser ju onekligen så ut i alla fall om man tittar sig omkring när man spelar. Barnfamiljer, kompisgäng och par- alla spelar och har roligt så länge det går bra. De skrattar och stojar och trivs tills de får tredje 7:an i rad, då byts det ta genast mot fräcka kommentarer och gliringar...
Det är ju så, och jag är absolut inget undantag ska jag erkänna.

Riktigt fint väder idag för första gången på väldigt länge. Vi hade tänkt att gå på fotboll i eftermiddag (Gefle- Hammarby) men det var slutsålt. Ville ju inte stå i bortaklacken heller precis...
Så vi tog en härlig lunch i boulognen bestående av supergod macka från SubWay och sedan blev alltså minigolf!
Nu väntar läsning av ytterligare två uppsatser, kanske i solen på balkongen...

Hoppas ni alla får ta del av solen idag!


Kommentarer
Postat av: Tomas

Om nu någon mot alla odds inte förstod eller visste så vill jag förklara att jag LÄT henne vinna. Nu får jag ju kanske se fotboll på tv i e-middag! /Taktikern

2007-05-20 @ 15:48:47
Postat av: Nina

Haha Tomas inlägg var ju skönt :) Annars är det du säger sant... Fast för mig går det aldrig bra, så jag glirar hela tiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback