Inget särskilt

Igår var en stor dag.

1- Min lillasyster var på bal och hon var så väldans vacker :o)
Otroligt stiliga var de båda, lillasyster och pojkvän. Bilder kommer så snart jag får tag på en kabel...
2- Jag lämnade in min uppsats! Den blev inte så bra som jag hoppats men den är inlämnad i tid i alla fall. Fy vad jag har våndats över den och nu är den klart!

Idag skiner solen och det är en sån där vardag som inte är en vanlig dag utan en röd dag som kallas helgdag och då allt ska vara som på en söndag fast det aldrig riktigt är så ändå. Jag fattar inte dessa röda dagar... Medan en del affärer och företag har helstängt kör andra med helgtider och vissa har öppet precis som vanligt.
HUR SKA MAN VETA??

Inte mycket händer idag annars...  Har ju en hel del läsning som väntar och en del annat smått o gott som borde fixas. Ska bland annat  kika lite efter hotell eller annat boende i Bålsta till den 25 Augusti :o)

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

hihii va roligt! Ganska nära oss finns ett konferenshotell: Aronsborg. Sedan finns Bålsta Gästgivaregård, men då får ni ta en taxi ut. Hmm hmm... vad mer...? Det är nog dem som finns I Bålsta.

Postat av: Nina

sorry, insåg att Gästis inte alls låg så långt utanför som jag trott. Hihi, snacka om att TRO att man vet nåt :) Men taxi ändå.

2007-05-18 @ 11:02:07
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Annelie

TACK för all underbar hjälp!

2007-05-18 @ 14:06:24
URL: http://anliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback