Hem till skogen

Japp, idag bär det hem till skogen.
Tänkte att det är lika bra att isolera mig för att få klar uppsatsen i tid. Sedan är det alltid skönt att få komma hem till naturen och familjen så klart. Måste ju dessutom kolla in den nymålade matsalen och vardagsrummet :o) Stora saker händer ute i skogen...

Igår var det schlagerfest här hemma. L och A var hit och käkade, spelade spel och hade trevligt. Det var med nöd och näppe jag orkade hålla mig vaken hela tävlingen dock. Jisses vad den tävlignen är utdragen.

Nä, nu måste jag sätta igång min produktiva hjärnhalva!
(Skriver mer senare när jag inte är lika sönderstressad)

/Yours Truly

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas att du får det underbart i skogen! Måste säga att jag blir lite avundsjuk på mamma nu som får träffa dej, så blir jag lite avundsjuk på dej som får träffa mamma! Lova you

Postat av: BellaM

tack anne! nu blev jag glad! hehe.. hoppas allt är bra med dig! uppdatera lite nu (; kram!

2007-05-16 @ 23:14:55
URL: http://bellam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback