Dagen i kort

Dagens planer:  Läsa ett par uppsatser och vänta ut regnet så att jag kan gå ner på stan och leta efter present..

Dagens lunch:  Korvgryta från igår, äkta blå band!

Dagens dryck: Thé. Idag är en riktig "thédrickardag", regn och grått...

Dagens outfit:  Eftersom större delen av dagen kommer att tillbringas hemma, inomhus, består dagens outfit av mina gröna mysbyxor och randig t-shirt : )

Dagens frisyr: Inte mycket till frisyr kan jag säga!

Dagens smycke: Min percing (au naturel!).

Dagens saknad: Farmor och Karin.

Dagens kärlek: (Förutom Tomas) känslan av att det regnar ute och att man därför faktiskt får vara inne och lata sig lite.

Dagens hjälte:  George Michael (intervju på TV4 nu) och alla andra som går sin egen väg här i livet trots skit från andra.

Dagens låt: "Regnet det bara faller ner.."

(Listan snodd från
Belma) :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback