Sugploppar är bra

Sitter hemma i lägenheten i Gävle och har fantastiskt lite att göra!

Jag var ut på stan en sväng men det var ingen bra idé... Tyckte att jag kände mig pigg när jag vaknade, för första morgonen på länge plågades jag inte av en smärtande hals, så jag tänkte att jag skulle gå ner på stan en sväng. Sagt och gjort.
Glad i hågen och med en fet plånbok (fick ju CSN igår) traskade jag iväg i hopp om att införskaffa mig ett stycke sugploppskrok, en deo, mascara, lite hårspray och möjligtvis ett par fina begagnade skor från min bästa secondhandbutik här på söder.
Den första biten gick väl hyfsat och jag hittade faktsikt ett par skor, men efter bara några minuter nere på stan bland alla yra barnfamiljer och uppladdande systembolagskunder kände jag hur allt började snurra och jag fick nog och gick hem.

Man är verkligen inte frisk när man inte ens orkar shoppa : )

Så nu sitter jag här hemma framför tv:n och slappar och väntar på att Tomas ska komma hem från Falun. Han är och dömer slutspelsmatch i elitserien för Damer (lycka till hjärtat!).

För övrgt råkade jag hitta
denna sida som kanske inte är som mest aktuell just nu men dock så rolig när man inte har något annat för sig!

Nu ska jag sugploppsarmera köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback