Hur kan man inte älska överraskningar?

...så sant så sant...

Sitter med en uppgift till morgondagens seminraium som faktiskt är rätt skoj!

Vi ska jämföra porträtt av olika kungar (min grupp fick franska kungar; Ludivig XIII, Ludvig XV och Ludvig Filip) och försöka se skillnader i maktmanifestationerna av dem. Vi ska alltså undersöka HUR deras makt framställs, med vilka föremål, kläder, omgivningar mm och se om det ändrats över tiderna...
Låter kanske inte superstimulerande men det är faktiskt intressant : )

Jag har blivit förkyld oxå... JÄTTEJOBBIGT faktiskt.
Jag som just precis hade kommit igång så bra med träningen igen, hade ju några veckors uppehåll under VFU:n.
Det är väl typiskt? Man tycks alltid bli sjuk när det är som allra mest olägligt... Vi har ju desutom börjat en ny kurs nu som kräver obligatorisk närvaro.

Imorgon är det fredag och jag ska hem (surprise)!
Det har utlovats en överraskning på lördag och jag kan knappt bärga mig!!
Jag älskar överraskningar : )
Det är för mig helt omöjligt att förstå hur man inte kan älska överraskningar, men jag antar att det är helt beroende på vilka "överrasknigserfarenheter" man har...
För min del finns mestadels bara helt fantastiskt undebara och fantasirika överraskningar från barndomen tack vare min undrabara pappa!

Ingen man kommer någonsin att överträffa min pappa, så är det bara.
Förlåt älskade Tomas, du är mitt hjärtas älskade och mitt allt men pappa kommer alltid att vara min hjälte.

Puss till er båda, männen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Nina

ojojoj, du måste berätta sen var det var!!! Jättenyfiken nu ju! Sitter här och väntar på att Roberto ska äta klart, sen ska vi åka till lägenheten och hämta posten och xboxen som jag faktiskt ska sälja imorrn! Yes!

Postat av: Nina

Meeen, vad var överraskningen nu då?

2007-03-24 @ 23:08:26
URL: http://ninasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback