Banankartonger, någon?

Jaha, då var det dags igen...
Flytt nr 15 i raden av alla bostadsbyten!

Den 10:e April går flyttlasset åter hem till lägenheten i Gävle och min älskade.
Det ska bli skönt måste jag säga, det är så mycket värt de där två timmarna om dagen på tåget, jag gillar ju tom. att åka tåg :)
Har börjat packa ner lite småsaker som inte används så frekvent och inser att man har så mycket saker som man inte behöver! Funderar på att donera vissa saker till korridoren och annat smått och gott får gå till Myrorna.
Det är märligt hur man samlar på sig grejer som bara ligger och aldrig kommet till någon användning men ÄNDÅ envisas man med att spara dem! Det ska bli ändring på det nu!
I Tomas och mitt hem ska BARA finnas saker som hör till oss och vårat liv, allt annat, med en gammal historia bakom (förutom mina antikviteter och loppisfynd dock!) måste bort.

En ny fräsch start på vårat liv tillsammans, igen.

Om något har denna drygt tvååriga tid som Uppsalabo lärt mig att uppskatta min familj och närheten till skog och hav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback