Smoothiepaus

Jag har verkligen lyckats vara ledig på riktigt idag! Det känns sååå skönt, bara lite ångest över att jag inte har varit ut och sprungit... Men jag tror faktiskt att jag behövde en ledig, lat dag helt utan måsten för nu känner jag mig nyladdad!

Dagen har tillbringats hemma med katterna, inomhus och ute på balkongen där vi satt och åt lunch  (eller jag åt sushi medan Selma nyfiket kollade på och Sigrid låg och latade sig i solen)!
Jag passade på att ta en liten tupplur där ute i solen, vilket iofs var mindre frivilligt eftersom jag somnade innan jag ens hann öppna körkortsboken, och när jag vaknade hade jag dregel på hela min högra axel :o) Ha ha ha, hoppas ingen granne såg mig när jag låg där och utsöndrade kroppsvätska...

Nu väntar en smoothie (mango, passionsfrukt och banan) i soffan till Nynne innan jag ger mig på ett par tavlor som måste omplaceras, och senare ska det grillas lax och fixas vitlöksbröd till älsklingen som kommer hem efter ett lååång tolvtimmarskift!


So long :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback