På Begäran

...kommer här en kort liten uppdatering :o)

Inte så mycket händer just nu... Jobbar mest och när jag inte gör det så leker jag med katterna och pluggar teori till körkortet (vilket går sisådär, jag är nog lite för lat tror jag!).
Vet att jag tjatat länge om hur skönt det skulle bli att få stänga av hjärnan och jobba fysiskt ett tag, men faktum är att man blir oerhört trött av det med... i alla fall såhär i början när man inte är van att jobba med kroppen utan mest med knoppen!

Midsommar har det ju varit också... Gjorde inte så mycket, var hemma i Ivantjärn med min vän Stina och hade trevligt. På dagen blev det de sedvanliga aktiviteterna i byn med ringdans, tipspromenad, lotterier och pilkastning, och på kvällen grillade vi och tog sedan cyklarna till grannbyn Gammelboning där vi blem MYCKET berusade.
Uscha, alltför berusade blev vi och på morgonen därefter mådde vi som vi förtjänade kan jag lova.
Nu blir det lugnt för min del en väldigt lång tid framöver...

Nu ska jag ut och promenera en sväng med min älskling innan det är dags för oss att gå o sova, vi går båda fm denna vecka :(

Hoppas att det är bra med er alla och att ni hade en mysig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Nina

hoho, jag vet vad du menar.. efter jennys hippa var jag inte särskilt sugen på alkohol... men det gick som tur var över till midsommar :P

Postat av: Stina

Ja, nedrans vad vi inte mådde bra dagen efter... Varje liten sväng i bilen och på tåget hem kändes i hela kroppen.. Hua.. =P
Men det var grymt trevligt.. En bit av paradiset som sagt var.. ;)

2007-06-26 @ 19:21:35
Postat av: Nina

jo, lite ledig har jag varit. Men jag spenderade mycket av den tiden med att planera syrrans möhippa... Men jag försöker tänka såhär: när jag är klar med utbildningen blir det inga fler jobb-somrar.

2007-06-27 @ 18:43:17
URL: http://metrobloggen.se/moreira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback