Dagens doft: Charterresa

Fjärde dagen på sommarlovet.

Idag har vi haft städdag i brf:en och jag har varit utomhs hela dagen och rensat rabatt och målat staket!
Började dessutom morgonen med en snabb promenad runt kolonilotterna, så idag har jag minsann varit en riktig friskus och vistats utomhus så gott som hela dagen!
Var dock noga med att smörja in mig med solskydd med jämna mellanrum så nu luktar jag charterresa :o)
Det är riktigt härligt att värmen har kommit tillbaka till Gästrikland för jisses vad kallt och ruggigt det har varit den senaste tiden, brrr!

Nu är det fotboll på TV:n och i soffan har jag en skrikande sambo som snart försätter mitt hjärta i attack med sina vrål när Sverige nu tagit ledningen med 3-0.

Imorgon väntar övningskörning med far, fordon är dock högst oklart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback