Är huvudet dumt får kroppen lida

- Det brukar ju heta så och i detta fall är det smärtsamt sant...

Dum som jag är så skulle jag promt ut i solen idag igen och måla min cykel, vilket iofs var väldans bra eftersom det skulle ha gjorts för längesedan. Men, naiv som jag är, tänkte jag att det ju även var ett ypperligt tillfälle för en sån som mig, som inte gillar att ligga och pressa, att få lite sol. Bravo.
Det bokstavligt talat bränner på min rygg eftersom jag i alla de fyra timmarna stod framåtlutad så att solen bara kom åt min redan brända rygg och inget annat... Dumt jag vet.
Nu ser det väldans roligt ut eftersom jag är helt vit på "framsidan" och jultomteröd på ryggen!

Förutom detta har jag hunnit med att köra motorcykel och lära mig växla upp till treans växel. jihooo!!!
Det är ju superkul :o)
Så himla mycket roligare att köra själv än att sitta bakom ju! Gjorde ett tappert försök att skjutsa pappa (på pappas begäran), men det gick mindre bra (ca 2 meter!). En sak i taget...

Imorgon väntar Sandvik och Rörverk 68...
Därmed har mitt 5 dagar långa sommarlov lidit mot sitt slut och en låååång sommar med en massa jobb väntar.

Tack för mig världen, jag lär inte synas till mycket förrän den 23:e då jag släpps ut igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback