Annorlunda Powerwalk

Tack Stina : )
Gjorde ett tappert försök till en powerwalk med min vän Stina, men efterson regnet svek oss slutade det med ett besök hos henes bror och en kopp the här hemma hos oss! Men trevligt var det, pratade kakel och lite strunt!

Det går toppen med katterna. De känner sig mer och mer hemma och de är kompisar nu igen! Till och med så att Sigrid har gett sig på Selma för att busa, annars är det oftast tvärtom, Selma som vill busa med Sigrid.

Nu ska jag hoppa in i duschen och spola av mig helgens slöhet för att bli fräsch för nya tag på jobbet imorgon eftermiddag... Såg dock till min stora fasa att jag kommer att missa en förmodligen väldans bra serie på SVT om
Elizabeth I, måste etsa in det i T's skalle så att han inte glömmer att spela in den, vilket vore total förödelse...

Polarna Polers:

image38

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt, riktigt fina katter! Inte riktigt vad man är van med hemma i skogen. Måste jag komma och hälsa på nån dag!

Postat av: Nina

haha nu kommer din blogg se ut som min i början. Bara Tiger å Tyson för hela slanten. Själv sitter jag med en otroligt kelsjuk Tiger i knät, hon buffar och kurrar och snuttar och slickar och flexar tårna = river mig på armen :P

2007-06-18 @ 12:03:01
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

hallå.. vet att du sitter fast på Sandvik men vi vill ändå höra vad som händer! KRAM Nina

2007-06-25 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback