4 AM

Som det kanske märks är jag inte riktigt på hugget denna vecka.
Anledningen till min frånvaro är att jag fick börja denna sommars arbete med masdodontskiftet: Förmiddag med tolvtimmarshelg. Förmiddagarna innebär i stort sett att jag går upp kl 4, åker till jobbet 5 och går och lägger mig kl 20.
That's it. Mycket mer än så blir det inte gjort...

Måste dock säga att det går förvånansvärt bra också! Har inte alls glömt så mycket från förra sommarens arbete som jag var rädd för och har hittills inte ställt till med något alls :o)

Imorgon är en stor dag för mina kära tvillingsyskon: de tar studenten!!
Det är helt sjukt. Jag tyckte det var nyss som jag själv tog studenten, snacka om att fyra år går fort!
Jag MÅSTE komma ihåg att ta med mig kameran...
Lika bra att jag packar ner den nu på en gång så att ni kan få se bilder sen, dessutom har klockan slagit 20.34 vilket innebär att jag har överskridit min vakna tid med 34 min.

God natt...
(Lätt att sova när det fortfarande är strolande sol och fågelkvitter ute... Men nu är jag faktiskt så trött ändå att jag t.o.m. skulle kunna somna stående i ugnen).

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nu är jag nervös, ser fram emot morgondagen och längtar efter dej! Jag håller med, fyra år har bara försvunnit. Tiden går verkligen fort!

Postat av: Nina

men herregud, har du tvillingsyskon? Varför har du aldrig sagt det? EN syrra har jag hört om?

2007-06-08 @ 16:11:34
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Nina

tänka sig, att man kan missa något sånt! :) Vi måste helt enkelt träffas oftare och prata :P KRAM på dig

2007-06-08 @ 20:39:38
URL: http://ninasblogg.blogg.se
Postat av: Bell

Ja, hjälp! Jag visste heller inte att du hade tvillingsyskon. Trodde, jag med, att du bara hade en syster :O Lycka nu till med alla dessa mastodontskift, och jobba inte ihjäl dig! Kramar

2007-06-09 @ 13:52:20
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback