Tjuvat


Favoritalkohol: Öl, tråkig som jag är, men det funkar i alla lägen. Har svårt för sötsliskiga saker...
Favoritfärger: Det beror ju oftast på vad det gäller... Rött, svart, blått och grönt.
Framtidsplan: Leva lycklig med allt vad det nu kommer att innebära. Först och främst bli klar med utbildningen.
Tre prylar till en öde ö: Mp3 med bra musik så man kan dansa gärnet, en kniv är ofta bra att ha och ett par sandaler eftersom mina fötter inte klarar av stekhet sand...
Vegetarian eller vegan? Ingendera. Kan ofta äta vegetariskt men aldrig på heltid.
Hur många har du kysst? Inte så värst många den senaste tiden :o)
Hur många piercings har du? En i tungan.
Hur många tatueringar har du? Inte nån förrän jag eventuellt har gift mig... dock är motivet klart.
Två saker du skulle vilja ha: Körkort för att det är praktiskt och en skinnjacka till hösten för att det är snyggt!
Något som alla vet om dig: Oj, att jag gillar gamla fina saker? hehe... ( ;
Vad blir du glad av: Vänner, familj och bra musik!
Vad gör du när du blir ledsen? Håller mig för mig själv och gråter tyst...
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Saker till kylskåpet och frysen eftersom skafferiet ändå tenderar att vara hyfsat fyllt med konserver som jag alltid köper men aldrig äter...och frukt!
Favoritpasta: Spagetti eller cannelloni.
Vad var det senast olagliga du gjorde? Laddade ner musik...
Vad längtar du till? Ninas bröllop då jag får träffa mina vänner igen! Annars längtar jag även till skolan korkad som jag alltid är såhär i mitten/slutet på sommarlovet :o)
Favoritsnabbmatställe: Det där är svårt eftersom jag inte är så otroligt förtjust i snabbmat just. Gillar tacos men det finns inte  något "snabbtacosställe" i stan...
Vad har du i glaset? När?
Bästa hang-outet: Boulognen här hemma i gävle på en filt  med god mat och trevligt sällskap!
Favoritte: Vita Rosen från Théhuset.
Favoritglass: Ben & Jerrys funkar!
Vilken film får dig att gråta: Gröna milen, Så som i himlen och många många andra, gråter alltsom oftast till film.
Vad är skönhet? Att kunna vara ödmjuk och samtidigt stark i sig själv.
Vad är lycka? Att ha vad man behöver och känna sig tillfreds med tillvaron precis som den är.
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra då?: Betala mitt studielån, pensionsspara, resa och förmodligen shoppa en hel del skor.
När grät du senast: För någon vecka sedan...
Vad är du rädd för? Att bli helt ensam och inte ha någon att dela alla fina stunder med.
Favoritmat: Mexikanskt är alltid gott!
Frisyr: Det varierar från dag till dag. Ett som är säkert är att den alltid är Mörk!
Vacker människa: Svårt, många är vackra på utsidan men kanske inte på insidan.
Klok människa: Mamma.
Vad åt du till frukost?: Lätt naturell youghurt med müsli, en halv blodgrapefrukt, två fullkornsmörgåsar, den ena med ägg och den andra med keso och paprika samt ett glas färskpressad apelsinjuice!
Vem tycker du synd om: Alla de som inte vågar vara sig själva.
Vem tycker synd om dig? Farmor, helt i onödan. (oftast när jag slänger hennes sopor eller går med pappersinsamlingen el. dylikt.)
Vem tycker inte om dig? Många människor. Förhoppningsvis är det ömsesidigt, skulle vara jobbigt om folk jag tycker om inte tycker om mig.
Gillar du svarta kläder?: Japp, men inte i solen på sommaren.
Vem hade du senast en seriös pratstund med?: Karin.
Brukar du svära mycket?: Ja, tyvärr på tok för mycket...
Största misstaget du har begått: Berättar jag inte här såklart.
Är du kär?: Ja.
Vill du gifta dig? Ja!
Hur tidigt stiger du upp? När jag känner mig redo. Ibland efter att klockan ringer, ibland när jag vaknar av mig själv och har stirrat mer än 10 min i taket.
Gillar du att slåss?: Gillar boxning...
När var du senast riktigt full: Som Nina: Midsommarafton :o)
Hur många timmar sover du per natt?: Behöver 7-8 timmar för att ligga på topp!
Saknar: Just nu Mamma.

- Tack Belma för alla listor!


Kommentarer
Postat av: Stina

Finns risk att listan blir snott en gång till faktiskt.. Det är roligt med såna här lite då och då! =)

Postat av: Bell

Åh, jag trodde ni tröttnat på alla dessa listor. Men så skönt att det inte är sura miner :) Alltid lika kul att läsa vänners, så man får lära känna er ännu mer. :)

2007-07-27 @ 14:49:22
URL: http://belmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback