Ön

Jag säger då det: ÖN.
Det är sommar det. Sommar så det bara stänker om det, om inte svett från alla på dansgolvet så öl från de bredvid! Det är helt fantastiskt, Svensk underbar sommar i ett nötskal :o)
Tack S för en fantastiskt rolig kväll i Hedesunda, detta måste upprepas och göras till en gemensam tradition! Vad kan bli fel i goda vänners och bra musiks lag? Det kan liksom inte misslyckas, det spelar ingen roll hur kallt det än är det blir kul ändå! Vi dansade (läs hoppade omkring som två tokar, oftast i hyfsad takt till musiken) och skrattade hela kvällen och träffade även gamla bekanta.
Igår hade jag dock ont i halsen efter all sång och ont i nacken efter alla vilda moves ;-) Men det var det värt!

Igår var det annars sommarens officiella shoppingdag med Karin, trevligt även det även om det kändes som att fötterna skulle upplösas efter ett par timmars spring i alla affärer... Dock införskaffades väldigt braiga saker!
Efter shoppingrundan väntade sommarkväll på torget med S som anslöt mot eftermiddagens slut. Bord på brända? Hahaha. Lycka till. Vi väntade i ca 45 min innan vi gav upp, gick in på nian och köpte sushi som intogs sittandes på en bänk vid torgets busshållsplats, bredvid brända bocken och bakom en korvmoj som strategiskt skymde scenen... Men gott var det! NÄr vi väl hade ätit klart (och alltså inte längre var i akut behov av sittplats) viftade några bekanta till S om att vi kunde få tränga oss ner med dem i två soffor, sagt och gjort.
Tyvärr var de inga människor som tilltalade mig, då samtliga enbart hade oerhört omogna och negativa åsikter om småorter och logdanser (my two passions in life!) så jag återvände hem till T som nyss kommit hem från Bollnäs med nyinköpt bil!
Det var dagen igår det. Nu har jag haft två härliga dagar där jag verkligen fått känna på sommaren lite, få hjärnan att inse att det faktiskt ÄR sommar. Välbehövligt, tack för det mina vänner.

Om än lite senare än lovat (ovanligt?) kommer här en bild på mitt nya jag.


image40

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow! Jag vill också ha! Skitsnyggt tjejen!

Postat av: Nina

och vad är det med såna där snobbiga "storstadstyper" som absolut måste snacka skit om allt annat än deras stad? "Hur fan kan man bo där, hur kan man inte bo i Sthlm/Gbg/Whatever??" "40min med pendel, jävla öken ju!"
Sitt ni i era trånga lägenheter med erat ständiga bilbuller och skrän från fulla människor hela nätterna. Själv ligger jag i min tysta säng/sitter på min tysta altan och njuter av grönskan.

2007-07-26 @ 22:01:46
URL: http://www.metrobloggen.se/moreira
Postat av: Stina

Håller med Anne... Men blev dock kvar en stund efter att du gått.. Satt och snackade om gamla klasskompisar med M, sen gav jag också upp och knatade hemåt.. Tack för en trevlig stund ihop med dig iaf! Kram!
Ps. uppdatering kommer.. =P

2007-07-27 @ 09:21:04
URL: http://tjorv.blogg.se
Postat av: Bell

Men hjälp, missade helt att du lagt upp kort. Håret vart jättetjusigt :D

2007-07-28 @ 04:10:50
URL: http://belmas.blogg.se
Postat av: Anne

Tack, vad söta ni är!

2007-07-29 @ 10:05:43
Postat av: ToYou,Beutiful

ojojoj! Vilket långt och vackert hår! Varför klippte du dig ? :)

2010-02-13 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback