Hårskräck

Drömde ännu en skräckdröm om mitt hår i natt, detta börjar verkligen bli allvar nu, hahaha!! Men i natt var det värre än värst... drömde att jag, precis innan jag skulle gå och sätta i håret, hade misslyckats brutalt med en färgning vilket resulterade i att halva håret blev orange! Hemska tanke...
Snacka om att man är nojig, det är ju trots allt bara lite hår :o)

Idag är det ännu en regnig dag här hemma... trist. Blir ju inte bara lite sugen att åka utomlands när det är såhär, och när man dessutom ser gamla bilder från bekantas semestrar... orättvist. Men jag ska inte klaga, jag hade också haft råd om jag prioriterat annorlunda.
Ibland är det till och med bra med lite regn och dåligt väder, då tar man sig liksom tid att uträtta saker i hemmet som med all sannolikhet inte blivit av annars, som att dammsuga och plugga teori t.ex.
I dag blir det verkligen hårdkörning med teoriproven, jag börjar få dåligt samvete för att jag inte avklarat något av dem ännu... Men jag har liksom fått för mig att det går väldans fort och smidigt bara man tar tag i det, vilket knasigt nog får mig att skjuta det framför mig hela tiden.

Nu väntar en gigantisk kopp the och roligt på TV:n innan jag tar tag i allvaret :o)

Hoppas att ni alla får en bra Söndag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej gumman,
är så nyfiken hur håret blev, berätta!!! Gick det bra att boka hotellet. Hoppas allt är bra med dig annars. Ta hand om dig!
Massor med kramar

2007-07-11 @ 14:04:54
Postat av: Nina

hur sjutton blev det med håret nu då? Nyfiken i en strut, är jag!
KRAM

2007-07-13 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback