Fyndat

GUd vad jag är less på mig själv!! Jag är bara så trött och slö hela tiden... orkar inte mycket alls. Förstår inte riktigt vad det beror på, tycker att jag ätit skapligt ändå den senaste tiden, om man jämför med hur det kan vara ibland... kanske är bristen på motion som gör mig hängig? Nåväl, det ska bli ändring på det nu!

Igår var jag med far och fru på vad som av min erfarenhet att döma var den största loppisen någonsin = me like :o)
Det var tokstort verkligen, hur mycket saker som helst! Tyvärr var det lite väl dyrt tycker jag nog, men lite saker fyndade jag trots det:

  • Ett par jättesöta, tunna, vita spetsgardiner som kommer passa prima i vårt nymålade sovrum.
  • En söt lampa à la 20-tal, även den finfin till sovrummet (eller hallen).
  • Ett fruktfat i beige/grönt, mycket fin och praktisk, även den från kanske 20-30 talet.
  • En fotoram till samlingen fotoramar, tidigt 1900-tal även där.
  • Och ja, självfallet var jag tvungen att inköpa en handväska: beige äkta 80-talare med lång axelrem att hänga lång ner över axeln. lite rockig faktiskt!  

Summa sumarum: 196:- INKLUSIVE kasse!

Så nu har jag dämpat shoppingbehovet något ett tag framöver, vilket är bra eftersom jag verkligen inte har råd att göra några större utsvävningar framöver p.g.a. håret... Undrar hur det kommer att bli egentligen? Drömde i natt att det inte alls blev särskilt långt, typ bara till axlarna, hope not. För de pengarna ska jag j-lar har LÅNGT hår!

Nu ska jag ut och powerwalka/springa.


                                           image39

                                                  (Bilden från Google.se)


Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Oh hifle! Ja du - det där var långt hår...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback