Altan, kaffe och skitsnack

Jag är sämst, jag vet det :o)
En hel vecka utan blogginlägg... skäms på mig. Men ni anar inte hur drygt det är att jobba förmiddagsveckan med tolvtimmarshelg, man är inte människa någonstans.
Den gågna veckan har flytit på bra. Inte särskilt mycket har hänt utöver det vanliga...
Var till far och Pia och fick tårta någon dag i början på veckan, vilken dag är dock svårt att säga eftersom hela veckan bara flyter ihop till ett enda blurr. Åkte till återvinningen en dag och kastade sopor (äntligen! Som jag väntat på denna dag), bjöds på minigolfrunda och sushi på nian av hjärtat (tack!) och fick antagningsbesked inför hösten, jag får läsa vidare, Yippie. Där har ni i stort sett min vecka!

Idag började jag dagen med en inlinestur där jag höll på att svimma. Det blev riktigt otäckt, allt började snurra och blev mörkt och jag blev riktigt illamående. Uscha, vet inte om det berodde på vatten- eller näringsbrist, jag har inte ätit så bra den senaste tiden...  Resten av dagen har tillbringats i Stensätra med min Karin. Vi gjorde inte mycket egentligen, men det där lilla betyder mycket i sig... Vi satt på deras altan och drack kaffe och pratade om livet och tillvaron samtidigt som vi åskådade en förrymd höna :o) Tack för det vännen. Det är så sällan vi tar oss tid för sånt.
När jag kom hem hade T redan lagt sig eftersom det är hans tur att ha FM denna vecka... Jisses, det börjar tära på en detta, att inte ha någon kvalitetstid för varandra. Jag hoppas att det blir bättre snart.

Imorgon händer följande:

  • Jag lovar att lägga upp bild på min nya frisyr (!!)
  • Jag ska med min vän S på tansit i Hedesunda (!!!)

So long.


Kommentarer
Postat av: Nina

det där med morgonaktivitet tror jag inte på...råkade ut för samma sak som du: alltså nästan svimmade när jag skulle ge mig ut på promenad/joggingtur en morgon. Never again....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback