Alla goda ting är 3?

Nu har smekmånaden gått över och jag har återigen fått behov av att skaffa en ny mobil. Stackars mina mobiler, de blir inte gamla i gården de inte :o)
Men nu är jag bara så innerligt less på att inte ha någon USB till den så att jag kan föra över bilder, musik mm, att jag tror jag skaffar en ny mobil ist för en kabel! Kabeln har stått på inköpslista i över ett år nu  men jag har fortfarande inte kommit hem med någon efter alla dessa rundor på stan. Om inte annat så är det  ju betydligt roligare att köpa en sån ist för en grå sladd för 400:-... Vi får se om jag går ner på stan och pratar med pojkarna i 3-hörnet, de gillar ju mig ;o)
Funderar på 3 som sagt, någon som har nåt att säga om det? Bra/dåligt? Dyrt/Billigt?

Nu ska jag faktiskt äta lite innan jag ger mig ut på min eftrerlängtade inlinestur! (det är bäst att passa på INNAN det börjar regna...)

So long!

Kommentarer
Postat av: Annelie

glömde säga att du måste hjälpa mej att designa min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback