Fina flickor

Nu har jag tagit med lillasyster på premiärkryssning!
Jisses vad vi hade skoj, dansade som två tokar hela kvällen :o)
Tack för en supertrevlig dag/kväll/natt lillasyster, me loves you.

Idag har jag haft terminens första seminarium. Jobbigt.
Vi har rivstartat med en liten kurs som går ut på att vi ska lära oss tyda handskrifter. GAMLA handskrifter. Handskrifter som är så gamla att ingen orkat läsa dem på ungefär 400 år.
De är från 1600-talet och ser inte ut som svenska någonstans. Snacka om att börja om från början... vi får ju kämpa som tokar för att bara försöka tyda vilken krumilur som ska föreställa vilken bokstav... Och inte nog med detta, vi ska ha prov på detta om någon vecka.
Vilket skämt!

Just nu är T och dömer  och jag vilar ögonen på mina Gilmore flickor!

Här är förresten en finfin bild på tre finfina flickor på Ninas bröllop:

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback