En magisk dag

I Lördags var en magisk dag för min kära vän Nina. Hon gifte sig med sin Roberto och jag hade äran att få närvara på deras stora dag.
Tack. Det var fantastiskt. Så vackert bröllop att man inte kan annat än att bli en gnutta avis :o)
Sådan fin ceremoni, fin sång av bästa Cecilia, fin middag med otroligt fina tal av fina människor och allt detta toppades med en toppenfest!
Jag hoppas att ni hade lika kul som vi gäster :o)

Idag började termin 7 av min Uppsalakarriär. Vet inte vad jag ska känna.
Samtidigt som jag sett fram emot detta länge (som vanligt eftersom jag ju är lite småknäpp), så känns det ändå tungt att börja igen. Detta med tanke på att 40 sidor C-uppsats väntar och jag inte har en aning om vad jag ska skriva om... Men detta är ett delikat problem eftersom jag ju ändå tycker om att skriva, dessutom vet jag att det kommer att lösa sig med den experthjälp som ju trots allt finns att tillgå.

Nu väntar jag på att Tomas ska ringa, sedan väntar ett besök på Pizzerian i huset där vi på storbild ska se Gefle spöa GAIS!

Tack O hej så länge, bilder kommer strax!

Yours Truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback