Vitaminkick!

- Denna gång i form av apelsiner och hallon.

Jag älskar min stavmixer!
Det är bland det bästa som uppfunnits bland köksredskapen, det finns så fantastiskt mycket man kan göra med den.
En stor favorit, som kommer extra bra till pass när man sitter inomhus en hel dag och knåpar på en uppsats, är smoothies, helst med en massa färska frukter och bär såklart!

Jag har nu lyckats åstadkomma snart tre sidor av min totalt 15-sidiga uppsats... Har segat mig igenom hela f.m. och snart även e.m. framför min text och kände att jag behövde något uppiggande. Vad passar då bättre än en fräsch fruktdrink :)

Nä nu måste jag ta mig samman och göra ett sista ryck!

Hmm...undrar vad vi ska äta ikväll...?


Kommentarer
Postat av: Nina

för min del är det mer onyttiga saker jag tycker jag förtjänar efter en lång dag på "jobbet" :) Pingvinstänger blev det idag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback