Vårglädje

Vilken underbar morgon!

Solen skiner och jag sitter med en kopp kaffe och luktar på mina fina "grattis på födelsedagen och välkommen hem"-blommor jag fick av Tomas förra veckan!
De är fortfarande fina och gör mig fortfarande glad :)

Idag är det tänkt att jag ska skriva ett PM till imorgon, vi får se hur det går. Det borde inte vara så svårt, det ska bara vara en introduktion till den kommande uppsatsen där vi berättar om frågeställningen, forskningsläget och om materialet vi använder oss av.
Jag känner mig nog lite för lugn inför hela uppsatsskrivandet. Det är verkligen hög tid att sätta igång men jag har så gott som inte gjort något alls förutom att läsa hälften av källmaterialet...
Men jag vet hur det brukar vara; bara man sätter sig ner och skriver går det oftast av sig självt och vips så har man skapat tre sidor utan att veta om det själv!

Hoppas nu bara att det fungerar lika denna gång :)

Nu väntar en härlig promenad i solen!


image2


Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att se att du är som jag! Vad ska man med dyra vaser till när man kan ta en schysst mugg! Mina påskliljor jag fick förra ägaren står i en tulpanvas från IKEA som grannflickan hemma har målat glitterhjärtan på. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback