Trams-TV

Jag tycker att alla förtjänar att få vara lite fåfänga emellanåt.
Det skulle vara så otroligt tråkigt att bara gå omkring och vara superintellektuell och korrekt hela tiden. Huvudsaken är väl att det inte går äver styr och börjar gå ut över vare sig ens eget eller andras liv? 

Ännu ett avsnitt av Top Model ikväll :)
Här är ett exempel på den fåfänga åtminstone jag unnar mig. Jag har sett så gott som varje avsnitt sedan det började sändas i svensk tv, inte för att jag tycker att det är ett bra tv-program, men för att det ger mig lite vardagsglam och en stund att vara fåfäng. Det ger mig en timme fri från all literatur, uppsatser och tentor, en timme då hela min tankeverksamhet fokuserar på härligt världsliga, meningslösa ting såsom på utseende, kläder o. dyl.

En timme i veckan, det är allt som behövs.

Imorgon bär det av till Riksarkivet. Tanken är att Statens Utlänningskommisions lägerarkiv från andra världskriget ska plöjas i jakt på tidigare hemligstämplade dokument som nu ska utgöa grunden till min uppsats...
Vi får se hur det går.
 Anne lös i Storstaden, då vet man aldrig vad som händer...

Sov gott allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm min fåfänga består till största delen av Gilmore och Grey's Anatomy som ju börjar bli ooliiiiiiiidligt spännande! :)

2007-04-19 @ 13:33:01
Postat av: jaanet

jag har kollat på alla top model-säsonger.. förutom denna! första avsnittet denna säsong skulle jag googla fram en bild av en tjej som var med å hamnade på hemsidan och såg vem som tar hem allt.. SUCK! hahaha ja e så klantig! välkommen tillbaka till pillerknaprar-klubben ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback