Puss

...till min syster Annelie som har startat en alldeles egen blogg :o) Kolla in den vettja!

Min dator har varit död i två dygn, men nu ville den starta igen...skumt. Måste be någon kolla på den, kan omöjligt vara bra med den.
Förutom ångest för uppsatsen, vilken inte precis skriver sig själv, har jag nu även lyckats få ännu ett orosmoment i mitt liv.Min kära farmor  ligger på sjukhus och är riktigt dålig... Stackarn.
Hon är så gammal och har varit med om så mycket, varför skulle just hon råka ut för det här med?

Livet är orättvist så är det.

Imorse ringde min far och väckte mig!
Han drog iväg mig till en resaurang för en riktig frukostbuffé :o)
Pappa är underar. Vi åt och pratade om livet.
Igår var vi på handledarkurs, det var skoj! Första gången vi går på något sådant tillsammans och jag tyckte det var riktigt kul! Det vore skoj att ha någon stående "event" med honom... Min lillasyster går t.ex. på buggkurs med sin pappa, det vore skoj att ha något sådant gemensamt att göra en kväll i veckan el nåt.

Idag måste jag skriva. Minst en sida måste vara avklarad innan vi bär iväg till Valbo ikväll på 35-årsfest.
Min ingifta kusins man vilken även är en av Tomas bästa vänner (ibland är världen liten!) har fyllt år och nu väntar överrasknngefest, vilken innebär gratis mat för Anne = Me like!
Innan Valbo ska jag dock till sjukhuset och hålla farmor sällskap...

Ha en bra dag alla.



                                   image21

Kommentarer
Postat av: Annelie

Nej jag har inte hört något om henne? När åkte hon in? Usch vad tråkigt, väntat, men tråkigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback