Nästan färdigt

På sätt och vis är det väldigt praktiskt att bara bo på 18kvm, det blir liksom inte sådana oerhörda mängder att packa!

Har nu spenderat ca 2 tim med att fylla mina fina banankartonger med allt möjligt mellan himmel och jord och nu är det bara garderoberna kvar!
Jag har köpt säckar till alla kläder och dyl, har insett att de är så oändligt mycket lättare att lasta i bilen än mängder av kartonger (något har jag i alla fall lärt mig av alla dessa bostadsbyten!).

Imorgon bär det alltså av och jag blir åter Gävlebo, även om jag alltid kommer att vara "Ivantjänare/Ockelboare/Sandvikare" i hjärtat (: (vilken underbar kombination!!)
Det ska bli så skönt att komma hem igen, lagom till våren och allt. Gävle är underbart på våren tycker jag! Alla människor kryper liksom ur sina kokonger och förandlas till färgglada fjärilar i Boulongerskogen! 
Alla möjliga sorters fjärilar...

Poetiskt och fint :)

Nu måste jag vända mig till mina artiklar som skall gås igenom INNAN morgondagen helst, sedan väntar ett styrkepass på gymmet.

Som kanske märks känner jag mig ovanligt positiv trots allt jag har som står och väntar på att bli gjort! 

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Nämen hejsan! :) Tack för gratulationen. Vi mår bra allihopa! Hoppas på detsamma med dig! Ha en trevlig kväll! /Annika

Postat av: BellaM

Aaah va roligt! Blir jag glad för. (: Jag gluttar gärna tillbaka! Ha det så fint tjejen i vårsolen!

2007-04-03 @ 19:57:12
URL: http://bellam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback