Humor, papper och lite ångest

... så ser de två senaste dagarna ut.

Big Comedy var riktigt bra! Jag skrattade så att jag satte i halsen flera gånger! jag kan tipsa er om att det är riktigt bra träning för magen att skratta! Rolig träning om inte annat  : )
Det var väldigt blandad reportoar (?), allt ifrån runor med virus som vaktas av en liten gubbe vid namn Norton till en liten rund kvinna iklädd en grönprickig klänning tillverkad av Ikea´s nyaste kollektion vaxdukar.
Hahaha, jag kan fortfarande skratta åt den del av det!

Innan vi var på föreställningen hann jag med att träffa en mycket gammal vän... Inte en vän som är gammal utan ni fattar.
Det var fantastiskt roligt att träffa dig igen S, vi hade jättetrevligt! Kul att allt bara kan stämma sådär på en gång fastän vi inte träffats på säkert 7 år.
Det skrattades, skvallrades och bestämdes tid för "vibratraining". Jag har ingen aning om vad det heter egentligen, men det hela går ut på att man står i olika ställningar på en vibrerande platta och "skakar" bort överviktiga kilon!
Jag tror inte ett dugg på att det verkligen fungerar men jag måste bara prova, det ser ju hysteriskt roligt ut!! Och vem vet, kanske förbränner man någon kalori bara av att garva i en halvtimme.

Det var ungefär vad jag gjorde i Söndags.
Igår var jag återigen till Stockholm och RA.
Sju timmars intensivt arbete med en helt otrolig mängd gamla papper, gav återigen ungefär noll resultat.
Det känns bra.
Jag har verkligen inte underlag så att det täcker en uppsats på 15 sidor som ska vara klar om tre veckor...
Det känns inte heller bra.

Men men, istället för att deppa ner mig helt ska jag nu ut och springa lite!
Årets första löparrunda i spåret.

Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback