Home Alone

Jag är ensam hemma ikväll!

Tomas är på Landskamp i Läkerolen och jag är lämnad i min ensamhet med tv och dator...
SKÖNT faktiskt :)

Nog för att det är fantasktiskt att bo ihop, men visst är det är minst lika skönt att få lägenheten för sig själv emellanåt?
Man kan liksom drälla omkring och bara göra saker man själv känner för, som man av någon anledning kanske inte gör när hjärtat är hemma.
Själv har jag (helt otroligt) unnat mig en påse chips (!) som jag nu hade tänkt att avnjuta till något lagomt krävande tv-program. Tyvärr var det dåligt med sånna på tv ikväll ser jag... glömde bort att Torsdagar är "Efterlystkvällar" och en totalt värdelös TV dag...

Ja ja, jag får nöja mig med Timeout´. Hoppas att Magnus Betner är med i alla fall, eller han som gjorde
Bamse-skämtet i Sthlm Live, det var utan tvekan bland det roligaste jag någonsin hört!  

Nu väntar chips och TV :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback